Tijekom jedanaestog mjeseca u sklopu kampanje za rodno osjetljivi proračun promoviran je i održivi model financiranja servisa za pomoć i podršku ženama žrtvama nasilja i žrtvama nasilja u obitelji te općenito programa prevencije i borbe protiv nasilja nad ženama i u obitelji.
Online kampanju tijekom petnaest dana koliko je trajala na Facebook i Instagram društvenim mrežama vidjelo je više od 60 00 korisnika te je i na taj način podignuta razina informiranosti i osviještenosti potrebe učinkovitog odgovora na društveni problem nasilja nad ženama i nasilja u obitelji.
Kampanja osvještavanja problema nasilja nad ženama dio je aktivnosti kroz projekt projekta „Savjetovalište kao sigurno mjesto za žene preživjele nasilje i obiteljsko nasilje“ koji je financijski podržalo Ministarstvo rada, mirovinskog sustava, obitelji i socijalne politike, a financirana je sredstvima iz projekta Rodni proračun kao put k održivoj politici sprječavanja i borbe protiv nasilja nad ženama i u obitelji u lokalnoj zajednici financiranog od strane Active Citizens Fund Hrvatska