Tijekom druge polovice srpnja provedena je online kampanja na društvenim mrežama udruge Domine. Kampanja se provodila s ciljem promoviranja rada udruge Domine, nove mrežne stranice udruge, te projekta „Miris kruva“ i istoimenih dokumentarnog filma i publikacije o provedenom istraživanju životnih priča povratnica u općinu Biskupija kod Knina.
Kroz kampanju na Facebook-u 41 000 pratitelja ove društvene mreže imala je prigodu upoznati se s radom udruge Domine te konkretno s provedbom projekta „Miris kruva“ i provedenim projektnim aktivnostima u vremenu od 15. ožujka do 31. srpnja.
Online kampanja dio je navedenog projekta. Projekt „Miris kruva“ je financijski sa 7.000,00 Eura podržao REKOM mreža pomirenja kroz Podršku malim inicijativama koje doprinose regionalnom pomirenju koju financira RockefellerBrothers Fund. Domine su članice Inicijative za REKOM od njezinog osnutka 2008. godine i jedna su od 2050 organizacija civilnog društva s područja bivše Jugoslavije članica Mreže.