U sklopu LEAPin konferencije, održane 28. ožujka 2025. godine na Ekonomskom fakultetu u Splitu, održana je radionica “Psihologija prodaje”, koju je vodila Nikolina Kozlica iz udruge Domine, stručnjakinja za prodajne vještine i komunikaciju.
Kroz interaktivan i vrlo konkretan pristup, Nikolina je sudionicima približila prodaju ne kao puko nagovaranje, već kao proces slušanja, razumijevanja i vođenja. “Prodaja nije da kupca povučeš preko mosta, nego da ga pozoveš, vodiš i osiguraš da se osjeća sigurno na svakom koraku,” istaknula je, koristeći efektan vizualni prikaz prodajnog procesa kao mosta između problema i rješenja.
Jedna od poruka bila je “Ljudi ne vole kad im se prodaje, ali vole kupovati.” Upravo zato je važno razviti vještine aktivnog slušanja, postavljanja pravih pitanja te izgradnje povjerenja, umjesto oslanjanja na pritisak i klasične prodajne trikove.
Nikolina je sa sudionicima podijelila niz korisnih tips & tricks iz prakse, a posebno je istaknula i važnost “faktora X” u prodaji – autentičnosti, energije i povjerenja koje prodavač unosi u interakciju. Upravo taj osobni pečat često čini razliku između prosječnog i izvrsnog rezultata.
Sudionici su kroz praktični primjer imali priliku isprobati naučeno te promišljati o vlastitom stilu komunikacije, prepoznajući svoje snage i mogućnosti za razvoj. Radionica je mnogima otvorila novu perspektivu na prodaju kao vještinu, koja počiva na razumijevanju, empatiji i odnosu – a ne samo na ciljevima i brojkama.

